terça-feira, 8 de janeiro de 2013

Pastã de ton cu ceapã rosie si piri piri

Este unul din aperitivele pe care le-am pregãtit pentru sãrbãtori, de fapt il pregãtesc  mult vara  e foarte gustos.
Profit de moment sa vã doresc o sãptãmânã  fainã si sper sa ne revedem cu bine, noi plecam intr-o minivacantã si capul îmi stã acolo de aia nu am mai reusit sa postez nimica :))

2 conserve de ton in ulei vegetal cam 800gr

maioneza dupã gust ( daca faci de casã freacã cu usturoi)
usturoi tocat gros
1-2 cepe mari rosi taiate bucati
sare, piper, piri piri pudrã
suc de lãmâie
pãtrunjel tocat daca vrei...

Pui totul împreunã si cu ajutorul blenderului  reduci la o pastã, sã fie mai groasã.
E super si ca umpluturã pentru baghete, am avut o cutie de sardine in ulei picant si am servit cu ele:)
Poftã mare!




12 comentários:

  1. Delicios n-am ce spune... ca de altfel si alte retete pe care le-am incercat. Dar am o nedumerire...ce este piri piri... ca sincera nu am gasit asa ceva la noi...

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Vio, sunt ardei iuti mici, cred ca in spaniolã li se zice " malagueta" sunt ardei mici rosi si tare iuti, de fapt i-am si pus la mine pe pereti blogului:d

      Eliminar
  2. Buna! Am trecut sa-ti urez concediu placut! Premiul respectiv il poti prelua cand te intorci.
    O seara frumoasa!

    P.S. Imi place pasta asta de ton.

    ResponderEliminar
  3. Cred ca e grozav de buna! Vacanta frumoasa!

    ResponderEliminar
  4. Mmm, bun! La multi ani, si un an nou cu bucurii! Muahh!

    ResponderEliminar
  5. Mhhhh, imi place foarte mult pasta de ton si aprox la fel o pregatesc si eu :P
    Pupici

    ResponderEliminar
  6. Wow daca pui la bataie si o felie de paine prajita ma sui pe avion...foarte bun !!! distractie faina in vacanta ...

    ResponderEliminar
  7. Nu te mai gandi la nimic si profita de vacanta !! ;) <3
    Zile superbe va doresc !!

    ResponderEliminar

  8. Realmente exquisito me encanta,abrazos y abrazos.

    ResponderEliminar